Assalam..
Tahniah !! mama doakan Acu terus berjaya, lebih2 lg dlm mencari ilmu2 agama.. mencari ilmu ni tak ada penghujungnya
Tahun depan lebih mencabar untuk mu kerana akan duduk berjauhan dgn mama & abah, jaga diri & ingat kami sentiasa mendoakan yg terbaik utk mu.
Blog ni kucipta utk menempek kenangan & impian keluarga ku, dlm masa yg sama ingin share apa jua ilmu-ilmu yg kuperolehi utk sama2 memanfatinya
Kenangan & Impian & Nota Ilmu
Isnin, 17 November 2014
Selasa, 11 November 2014
Cuti di PD, Glory Beach Resort & Plan Cuti2
assalam
oleh kerana pd bln 10 lepas kami telah ke PD kerana suami memenuhi undangan ceramah, dan afiq tidak ada bersama, maka kami ingin sekali lg ke sana satu family
bila niat diberitahu pd adik beradik psl cuti ni, maka mereka sibuk nk ikut pulak, so pakat utk buat Family Day je la..
so insya Allah, 6&7 Dis ini.. semua adik beradik kecuali yg sulung akan join
oleh kerana pd bln 10 lepas kami telah ke PD kerana suami memenuhi undangan ceramah, dan afiq tidak ada bersama, maka kami ingin sekali lg ke sana satu family
bila niat diberitahu pd adik beradik psl cuti ni, maka mereka sibuk nk ikut pulak, so pakat utk buat Family Day je la..
so insya Allah, 6&7 Dis ini.. semua adik beradik kecuali yg sulung akan join
Selasa, 4 November 2014
45th's birthday
Assalam
16 oct, bertambah lg usiaku.. ingat x nak sambut & nk senyap je tp ada gak yg wish di FB & whatsapp..
terima kasih la buat mrk wp x baca blogku ni..
aku mohon, Allah berkatilah usiaku & rezeki ku, supaya aku dpt hidup dgn aman & tenteram bersama keredhaanMu. Amin.
tiada apa yg ku harap utk kali ini, melainkan melihat ank2 terus maju & berjaya dunia akhirat. dan kami suami isteri dpt rezeki yg berkat lg halal
Jumaat, 17 Oktober 2014
Oktober..
Assalam
blog ni akan senyap sepi akhirnya tp aku akan tetap update setakat mampu..
kekangan masa dan kehendak kerja tak membenarkan utk aku mengupdate blog ni melainkan kalo berada di rumah..
apa yg telah berlaku dari ogos ke oktober.. 3 bulan yg lepas..
1- pertama2 nya kerja.. bila bertukar mgmt, byk la perubahan kerja, peraturan dll
nanti akak bukak entri baru utk kerja ni kerana terlalu byk benda
2- anak2 pula, dari sept & oktober sibuk dgn exam.. acu dgn upsr & upsra, atiqah pula dgn PT3.. coming soon abang pulak dgn SPM & adik dgn exam terakhir.. mama hanya mampu doa, usaha dari diri korang sendiri.. mama x akan berhenti mendoakan kalian, itu janji mama
3- adik beradik, mcm2 berlaku jugak.. apa2 pun yg lepas biar lepas, jdkan hari ni dan akan dtg kpd sesuatu yg lebih baik. Amin. Moga hubungan ukuwah kami terus erat
blog ni akan senyap sepi akhirnya tp aku akan tetap update setakat mampu..
kekangan masa dan kehendak kerja tak membenarkan utk aku mengupdate blog ni melainkan kalo berada di rumah..
apa yg telah berlaku dari ogos ke oktober.. 3 bulan yg lepas..
1- pertama2 nya kerja.. bila bertukar mgmt, byk la perubahan kerja, peraturan dll
nanti akak bukak entri baru utk kerja ni kerana terlalu byk benda
2- anak2 pula, dari sept & oktober sibuk dgn exam.. acu dgn upsr & upsra, atiqah pula dgn PT3.. coming soon abang pulak dgn SPM & adik dgn exam terakhir.. mama hanya mampu doa, usaha dari diri korang sendiri.. mama x akan berhenti mendoakan kalian, itu janji mama
3- adik beradik, mcm2 berlaku jugak.. apa2 pun yg lepas biar lepas, jdkan hari ni dan akan dtg kpd sesuatu yg lebih baik. Amin. Moga hubungan ukuwah kami terus erat
Selasa, 5 Ogos 2014
Salam Syawal \
Assalam
berakhir sudah ramadhan, selama sebulan tak update blog kerana teramat busy dan masa amat cepat berlalu.
Semoga amalan2 ku sebelum ini diterima oleh Allah, PenciptaKu. Amin.
Tahun ni beraya di Kedah.. dan pd 23hb nanti Insya Allah, perjumpaan raya dgn adik beradik ku di Muar..
Juga jgn lupa utk Puasa Enam, baca Kelebihan Puasa Enam disini.
berakhir sudah ramadhan, selama sebulan tak update blog kerana teramat busy dan masa amat cepat berlalu.
Semoga amalan2 ku sebelum ini diterima oleh Allah, PenciptaKu. Amin.
Tahun ni beraya di Kedah.. dan pd 23hb nanti Insya Allah, perjumpaan raya dgn adik beradik ku di Muar..
Juga jgn lupa utk Puasa Enam, baca Kelebihan Puasa Enam disini.
Selasa, 17 Jun 2014
Cuti Sekolah Lepas..
Salam..
Cuti sekolah lepas berlangsung pd ujung mei hingga pertengahan jun pun selesai.. cuma dpt balik ke Muar & Segamat kerana kenduri arwah mak & abah.
Kemudian, weekends jln2 sekitar sini jer & happy memancing lagi bersama kami sekeluarga & sedara mara.
Pd jumaat lps, afiq dah balik ke JB. Atiqah balik ke asrama pd Ahad. Jd tamat la kisah cuti sekolah kami. Minggu ni hubby outstation ke Sg Petani sambil balik ke kg dia Alor Setar, sampai hari Jumaat.
Sunyi skrg ni kami tinggal bertiga..
Cuti sekolah lepas berlangsung pd ujung mei hingga pertengahan jun pun selesai.. cuma dpt balik ke Muar & Segamat kerana kenduri arwah mak & abah.
Kemudian, weekends jln2 sekitar sini jer & happy memancing lagi bersama kami sekeluarga & sedara mara.
Pd jumaat lps, afiq dah balik ke JB. Atiqah balik ke asrama pd Ahad. Jd tamat la kisah cuti sekolah kami. Minggu ni hubby outstation ke Sg Petani sambil balik ke kg dia Alor Setar, sampai hari Jumaat.
Sunyi skrg ni kami tinggal bertiga..
Langgan:
Catatan (Atom)



